Tråd: Digg Ostekake
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-06, 13:09   #11
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Bringebærvariant

Hei Iset

Jeg tar meg den frihet å legge inn bilder av min ostekake som er laget etter din oppskrift. Har bare brukt Heistads bringebær i stedet for Confectas lime siden jeg ikke fant den. Bunnen er denne med malte mandler, smør og splenda. Har også brukt litt frukt til pynt siden jeg ikke orket å lage gelelokk i går. Ble veldig sent på kvelden dette skjønner du
Ble veldig god forresten. Har en sønn som elsker ostekake, og han var mer enn fornøyd, bortsett fra at han ikke syntes noe særlig om bunnen. Jeg syns den var helt grei da, men for å tekkes barna også lager jeg nok med kjeksbunn neste gang.

Har visst ikke fått blitzen til å virke på begge bildene, og som sagt var dette sent på kvelden, så det ble så som så

Vedlagte bilder
Filtype: jpg ostekake bringebær 004.jpg (361,9 KB, 159 visninger)
Filtype: jpg ostekake bringebær.jpg (315,1 KB, 185 visninger)

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat