Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-06, 09:07   #30
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan er det?

Opprinnelig lagt inn av Marit

Dere som har kuttet ut det normale norske kostholdet?
Ikke poteter, ikke brød, ikke ris, you name it.

Er det digg å spise salat, egg & kjøtt til det tyter ut av ørene.
Greit kuren virker,men er det vert det?

Jeg bor ikke i Hellas, jeg bor i Norge.

Så her kommer det.
Savner dere ikke litt av det dere spiste før?

Får jeg noen ærlige svar her???

Det er definitivt verdt det!!! Det å kunne se meg i speilet å være fornøyd med slik jeg ser ut. Det å kunne gå på vekta og vite at jeg har gjort en real jobb for å inneha en god helse. Det å kunne se i kjøleskapet mitt og se at jeg gir kroppen min den maten den trenger for å trives og ha energi

Jeg savner hveteboller og pasta.... men ikke det å kronisk ha lyst på noe godt.. ikke det å være konstant sulten fordi jeg igjen prøver å telle kalorier... ikke det å være oppblåst i magen og ha mye magesmerter og ikke det å bestandig koble usunn mat opp mot kos Nei det savner jeg ikke

Også så jeg ikke at denne tråden var fryktelig gammel...

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat