Tråd: Tjukkholmen
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-04, 10:28   #8
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Helt enig med deg, MHM. Dette tenkte jeg også på i går før jeg svitcha over til tv3. Det er jo overhodet ingen vits i å gå 2 timer hver dag, det er jo egentig høl i huet. Disse menneskene har ikke trent før og i tillegg er de overvektige, de må da få mulighet til å begynne rolig. De skulle heller trent som de skal trene når de blir slanke. Altså 3 ganger i uken, maks 1 time hver gang. Det er mer enn nok. Dette er jo useriøst. Og med det utdaterte kostholdet de har så tror jeg dessverre de kommer til å gå opp igjen tapte kilo. Får ikke håpe det da. Ja tenk å ikke få lov til å bruke det sunne fettet, olivenolje. Hm... Nei, dette var useriøst. Skjønner godt at du blir sint. Det blir jeg også. Det går da ikke ann å behandle folk slik.