Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-04, 09:52   #14
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

Når G.R. snakker om at karbohydrater som f.eks. brød, korn og poteter metter bedre enn fett - så tror jeg egentlig hun mener at det "fyller opp" magen i større grad. Og det kan jeg jo forsåvidt være enig i... Men for meg blir da spørsmålet mer om hensikten med å spise er å bli fylt opp....? Også uten å bli mett da gitt...

Fett metter, annet fyller opp!

Jeg var på et sånnt gryteparty der en skal tilberede maten uten å tilsette fett...
Maten var aldeles nydelig og jeg spiste til jeg ikke klarte mer... Det ble rett og slett fullt... Men jeg; jeg gikk hele kvelden med mat langt opp i halsen med et skikkelig sug etter mat og var sulten...

Det var en litt sånn arti opplevelse for det var liksom sånn typisk "førAtkinsfølelse" Og det var litt gøy å oppdage at: Wow, det var jo sånn jeg hadde det før...

Å, så godt jeg har det nå!

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat