Tråd: Fylle tomhet
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-06, 09:30   #4
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 60
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Fylle tomhet

Tomheten min ble etterhvert fylt av mening via fritidsinteresser, ekteskap, utdanning, barn, familie og venner. Jeg ser nå at jo flere jern jeg har i ilden, jo mindre tid og overskudd får jeg til å lage meg tomhet. Da jeg var singel var livet en evig trøstestund. Tror ensomhet og kjedsomhet og lav egenverdi førte til mye tomhet hos meg i yngre dager. Jeg engasjerte meg ikke i livet. Jeg levde ikke. Jeg bare satt der og synes synd på meg selv og åt.. og ble feit og syndes enda mer synd på meg selv. Tar du tak i livet ditt og gir deg selv ambisjoner og mål å strekke deg mot vil du se at tomheten forsvinner. Engasjer deg i ditt eget liv. Det er mitt beste råd.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat