Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-06, 02:15   #24
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan fant du lavkarbo.no?

Jeg husker overhodet ikke hvordan jeg fant fram, bortsett fra at det var et nettsøk i en eller annen form. . . Men jeg hadde gått på Atkins i ca et halvt år (og gått ned over 20 kg, husker ikke akkurat hvor mye), og hadde vært inne på det amerikanske forumet. Der hadde jeg lagt ut et spørsmål om hvorvidt det fantes andre nordmenn, men fikk ikke svar - det føltes som om jeg var helt alene i Norge om dette! Men det som førte meg hit, var nok et søk på nettet som gikk på slanking, ja. Eller eventuelt ett som gikk på lavkarbo på en eller annen måte. Jeg husker at jeg var innom en slankechat like før, men jeg har ingen peiling på hva, når, hvordan eller noe annet.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat