Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-04, 13:19   #657
Carbokiller
Seniormedlem

Carbokiller sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Skjerp dere folkens.. bare tre innlegg so far i dag??? Hvordan i all verden skal det gå med dette landet her!!!
Jeg har nå definitivt fått hjernesvinn. Gikk glad og freidig avgårde til trening. Hadde skiftet og sto og fyllte opp vannflasken da det plutselig slo meg at det var jaggu lenge siden jeg hadde vært hos kiropraktoren. Mintes i et hjørne av hjernebarken at det muligens en eller annen gang ble sagt noe om at jeg skulle komme tilbake til kiropraktoren...hm..... Kikket i filofaxen som tilfeldigvis var med i sekken. Av ren slump. Og HJEEEEELP!!! Jeg skulle ha vært der for fire minutter siden!!!! Fikk ringt og sagt hvordan det var, skiftet og løp til kiropraktoren som knakk meg opp både her og der. Og så fikk jeg streng beskjed om at IDAG måtte jeg IKKE trene. Så der gikk den treningsøkta rett vest da. Men jeg er skikkelig lealaus og hengslente i kroppen etter opp-brekkingen da... så noe godt har det sikkert gjort!!

Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo