Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-06, 11:41   #2
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Full forvirring!!

Opprinnelig lagt inn av mcfrogner

En kombinasjon av utålmodighet, dårlig råd osv. osv. har ført til at jeg er i villrede mht. hva jeg egentlig bør gjøre med kosten. Jeg "stagnerte" på Atkins, muligens pga. for lite karber, for mye fløte/rømme e.l. Jeg gikk over til Lindberg, men har sprukket helt i helgen og har gått opp et par kilo.

Er det noen andre som har vært i denne situasjonen vil jeg gjerne høre hva dere har gjort for å overkomme hindre på slankeveien

Jeg har sprukket noen ganger. Har vel ikke gjort så mange andre lure ting enn å begynt påan igjen.. Men jeg er vel rimelig stagnert ennå.
For min egen del har jeg tro på at jeg må trene mer, men hva du skal gjøre er det nok andre her som er mer skikket til å svare på enn meg.

Lykke til iallfall

Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat