|
Sv: Hvordan fant du lavkarbo.no?
Opprinnelig lagt inn av Albertine
Hvordan fant du fram hit? Fikk du nettsiden anbefalt eller var det bare et sammentreff? Hadde du vurdert et lavkarbokosthold før du fant siden, eller ble du inspirert til å prøve? Valgte du lavkarbo for å gå ned i vekt, opp i vekt, for helsemessige grunner eller rett og slett fordi du synes lavkarbo er den riktige måten å spise på?
Fant frem til denne siden fra en link jeg fikk av Iset. Hun fant meg på ABTB - Atkins By The Book forumet - et amerikansk forum som dessverre ikke eksisterer lenger.
På den tiden hadde jeg allerede levd "Atkins By The Book" i noen år. Og lavkarbo kosthold har jeg hatt mer eller mindre sidren 1982.
Første gangen jeg prøvde lavkarbo i 1982 var det for å gå ned i vekt, - og av andre helsemessige årsaker. Jeg fant etterhvert ut at de heselmessige fordele med lavkarbo var såpass store at jeg har fortsatt med kostholdet. For MEG er det den riktige måten å spise på. Noe et par friville og ufrivillige turer/forsøk innom andre retninger har overbevist meg om.