|
Sv: Jeg vil gå over til en mer balansert kur
Opprinnelig lagt inn av mcfrogner
Jeg tror jeg skal gå over til en mer balansert diett selv. Delvis fordi vektnedgangen nå har stagnert og delvis fordi jeg har lyst på en mer "fresh" diett, og ha større muligheter når jeg ikke er hjemme. Jeg kommer til å slutte å telle gram, karbohydrater, osv., fordi jeg føler at det blir litt manisk.
Hva tror dere om å karbe opp litt nå et par dager? Er det OK for å få i gang forbrenningen igjen?
Du SKAL spise balansert på Atkins. Det er hva du gjør det til. Som jeg har sagt tidligere så tror jeg du ligger for lavt i karber og at du vil ha stor nytte av å øke. Men det lønner seg å øke forsiktig. Litt om gangen. Å karbe opp har av en eller annen grunn ikke funket særlig for de på ren Atkins. Men det er jo mulig det funker for deg. Lurer på om det kanskje kunne passe for deg med EAT eller evt. Faigin's opplegg. Begge bruker jo oppkarbing/spisedag. Men jeg ville ha forsøkt iallefall en oppkarbing før jeg bestemte meg da. Funker den kan du jo vurdere videre.
Cluet er at du skal finne noe som passer akkurat DEG !