|
Sv: Jeg vil gå over til en mer balansert kur
Selv følger jeg delvis 'Natural Hormonal Enhancement' av Rob Faigin. Her følges strikt lavkarbo, men med to oppkarbingskvelder i uken, f.eks. dag 3 og dag 7, og det bør i alle fall gå minst to hele dager på lavkarbo mellom karbekveldene. Her kan du i utgangspunktet spise tilnærmet ubegrenset mengde SUNNE karber som siste kveldsmåltid, f.eks. grovt brød, ris, pasta, eller du kan skeie ut med søtsaker og godis. Meg passer dette utmerket, fordi jeg noen kvelder har lyst på noe godt, kanskje en øl eller to, eller jeg er ute på reise og har ikke alltid tilgang til lavkarbomat, men husk, måltidet skal være nesten bare karber, minst mulig fett og proteiner, ikke mer en 10-20g av det. Om dette passer for deg vet jeg ikke, men jeg har har bare gode erfaringer. NB, det har ikke økt min vektnedgang, men jeg bruker den mest fordi jeg trener en del og føler at detgår bedre med ihvertfall noen karber innabords, og fordi jeg går tilbake til lavkarbo dagen etter skjer det heller ingen fettlagring av de ekstra karbene
|