Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-06, 16:15   #33
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: vektnedgang og selvfølelse

Opprinnelig lagt inn av silje

Er det nøye?
Hvorfor er det nøye?

Hva vil du helst at de skal gjøre/si, da?
Skrev du dette innlegget for å få hjelp til hva du skulle gjøre i forhold til det/løse problemet? Eller bare for å høre om andre følte det på samme måte?
(Eller det var vel strengt tatt firth som starta denne tråden, men jeg har inntrykk av at du er rimelig enig).

Silje

Egentlig vil jeg at de ikke skal si noenting. Så slipper man å føle at man skuffer de ved å legge på seg igjen ( i tillegg til at man selvfølgelig skuffer seg selv). Og det var vel egentlig bare det jeg ville poengtere, når jeg så at firth fikk masse pepper for å si noe jeg syns han hadde helt rett i. Og hjelp til å løse problemet? Nei absolutt ikke. For det første er det jo egentlig ikke mitt problem men de som sier det som ikke kan ordlegge seg bedre. Og for det andre så holder det vel å konstatere at det er et kommunikasjonsproblem mellom mennesker med velmenende, men feilslåtte oppmuntringer, og oss som prøver å bli godtatt for noe vi er og ikke for noe vi burde være.