Vis enkelt innlegg
Gammel 19-07-06, 15:35   #28
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: vektnedgang og selvfølelse

Menneh, menneh.. er det slik at man alltid må tolke ting motsatt av det de sier?
Om noen sier at jeg ser bra ut og har vært flink fordi jeg har gått ned i vekt, så blir jeg sur, fordi det betyr at de syntes at jeg ikke var flink før, og at jeg så dårlig ut...

Men om noen sier at jeg har lagt på meg.. skal jeg da ta det som et kompliment om at jeg var flink og så bra ut før?

Blir veldig komplisert viss vi ikke bare kan tro på det folk sier. De fleste gjør det jo for å være hyggelig. Og jeg mener selv at når jeg roser noen, så mener jeg det, det er ikke noe jeg bare sier.

Jeg må innrømme at jeg av og til irriterer meg over småting som folk gjør.. sånne ting som kan være totalt uviktige. Da må jeg bare si til meg selv at "silje, nå må du skjerpe deg, du kan ikke tillate deg å bli irritert over det der!"

Kanskje vi rett og slett må finne oss i å få komplimenter også? Det er da absolutt ikke det verste man kan høre, og så får man bare prøve å blåse i om det ligger noe bak. Det har jo tross alt ikke noe å si hva de mener. Iallfall tenker jeg det, jeg slanker meg for min egen del

Vel, uansett; Lykke til!

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat