Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-06, 15:17   #14
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Hvordan liker du kyllingen best?

Opprinnelig lagt inn av Nille

Bruker litt salatkylling fra Prior også, men irriterer meg over at det som regel ikke er 200 gram kyllingkjøtt i - iallefall ikke de gangene jeg har veid. Jeg bruker 100 gram i hver salat på jobb, - og selv FØR jeg plukker vekk skinnfiller og bein er det skjelden mer enn 150-180 gram i pakkene.

Kontakt Prior, du får helt sikkert tilbake pengene. Jeg brukte Prior kyllingkjøtt mye før og en gang opplevde jeg at det var så mindre enn det pleier i 2 pakninger. Jeg veide dem på vekta og det var bare ca. 140 g kjøtt i hver. Kontaktet Prior og forklarte dem og fikk ett gavekort på kr. 100,- ikke lenge etter.