Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-06, 23:45   #42
Trolljenta
Seniormedlem

Trolljenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 44
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: noen som kan hjelpe meg??

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Mulig det går på Lindberg men på Atkins bør du ikke gjøre det samme hvilken fase du er i. Og særlig ikke 0,1 % yoghurt! Fettfritt er det samme som mye karbo. Atkins og Lindberg er ikke samme diett må du forstå.

Jeg er da fult klar over at Atkins og Lindberg ikke er samme diett. Har ikke lest bøkene til Atkins selv, men flere medlemmer av dette forumet har sagt at Atkins fase 4 (er vel det som er siste fasen?) er det samme som Lindberg-kosthold.

Fettfritt/fettredusert betyr ikke alltid at det er mer karbo, selv om det som regel er sånn at produsentene øker karbohydrat-mengden når de reduserer fettet. Yoplait 0.1% er vel den yoghurten som har minst karbo forutenom yoghurt naturell. Et eksempel på et fettredusert produkt hvor karbene ikke er økt er kesam mager vs kesam original. De har omtrent like mye karber, men mager har mer proteiner. Det er grunnen til at jeg spiser kesam mager, ikke at den er fettredusert.