Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-06, 12:58   #10
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Sukker under svangerskapet gir store barn

Opprinnelig lagt inn av Iset

Det er ikke størrelsen jeg er redd for (for det er jo HODET som avgjør hvor vondt det er, egentlig, og selv om min jente var 2825 gram stor, så var hun 36 cm rundt hodet, noe som er normalt for store barn hehe (hun ble estimert til ca 4500 gram ved termin, men jeg fødte halvannen måned før så hun var egentlig veldig stor for "alderen" og det er nok takket være sukkeret ja). Jeg er mer redd for sykdommer og plager som jeg og barnet kan få om jeg spiser feil, slik som skjedde sist.

Gravide bør absolutt tenke mer på hva de putter i seg, og helsepersonell bør oppdatere seg en smule mer (for å underdrive litt) innen ernæring for gravide og ernæring generelt!

2800 i uke 34? da var hun stor ja

hadde det vært et terminbarn hadde jo str vært perfekt jeg vil ha en sånn 2500-3000 grams viss jeg skal føde... de er så søte da