Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-06, 00:30   #208
bubavon
Medlem

bubavon sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: oslo
Alder: 42
bubavon har en fantastisk aura rundt segbubavon har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den store vitsetråden!

Datteren til en bankdirektør var på forretningsreise hos en styrtrik afrikansk konge. Kongen likte datteren til bankdirektøren så godt at han en dag spurte om de skulle gifte seg. Hun ville ikke det, men siden han var en så viktig forretningsforbindelse ville hun ikke fornærme ham og lette derfor desperat etter en måte å roe situasjonen på.

Omsider ville hun gifte seg med ham om han gikk med på 3 løfter:
-Jeg gifter meg med deg kun om jeg kan få en 30 karats diamant i gifteringen min og en tiara med tjue 5 karats diamanter på.
Afrikaneren tenkte seg litt om og sa: -ok, ok, jeg kjøper, jeg kjøper.
Dama skjønte at hun måtte høyne kravene for å slippe unna.
-jeg vil gifte meg med deg om du kjøper et 100 roms palass til meg i new york og et sommerslott i frankrikes fineste vindistrikt.
Afrikaneren så litt overasket ut, før han tok frem telefonen sin for å snakke med eiendomsmeglere i new york og frankrike, så sa han: -ok, ok, jeg bygger, jeg bygger.
Dama skjønte at hun nå var på tynn is og hadde kun en sjanse til å vri seg unna på: -Jeg krever at mannen jeg gifter meg med skal ha en pikk som er minst 40 cm. lang.
Afrikaneren så på henne med stirrende øyne før han sukket tungt og sa: ok, ok, jeg kutter, jeg kutter...

bubavon er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ''Weston A. Price'' Svar med sitat