|
Sv: Gå fort ned i vekt
Signerer DJWB på alle punkter. 
Jeg føler meg aldri så frisk som jeg gjør på et kosthold med MYE animalsk fett, grønnsaker og veldig lite karbohydrater. Jeg får mensen og hele syklusen i rute, blir kvitt hormonproblemer, sover bedre og lettere, får blankere og penere hår, sterkere negler, mykere hud (blir kvitt eksem og tørr hud), MYE MYYYE mer energi - nesten som et barn, bedre syn, bedre humør osv. Listen er lang! Og dette har jeg aldri opplevd på et såkalt normalt sunt kosthold. Og jeg har ikke trent særlig aktivt på lavkarbo heller, det har jeg gjort på et normalt kosthold uten å oppnå noe lignende.
Hvorfor blir kroppen så drastisk mye bedre i helse og utseende om det er skadelig å leve slik? Burde man ikke heller da føle seg syk og dårlig? Jeg har svært ustabilt blodsukker, og merker at alt ALT stabiliserer seg når jeg spiser lavkarbo med mye animalsk fett. Jeg kan gå lenger uten å spise (uten å få disse fallene i blodsukkeret der jeg blir hissig og dårlig, det får jeg ALDRI på lavkarbo, ikke engang etter feks. 8 timer uten mat, selv om det sjelden går så lenge altså).