Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-06, 00:05   #9
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Sukker under svangerskapet gir store barn

Opprinnelig lagt inn av Fridolina

Viss dette stemmer så ska jag ABSOLUT ikke spise sukker,den dagen jag bestemmer att det er dags før barn!!!!
Er absolut livredd før smerte!!! stor baby= mere smerte he he

Det er ikke størrelsen jeg er redd for (for det er jo HODET som avgjør hvor vondt det er, egentlig, og selv om min jente var 2825 gram stor, så var hun 36 cm rundt hodet, noe som er normalt for store barn hehe (hun ble estimert til ca 4500 gram ved termin, men jeg fødte halvannen måned før så hun var egentlig veldig stor for "alderen" og det er nok takket være sukkeret ja). Jeg er mer redd for sykdommer og plager som jeg og barnet kan få om jeg spiser feil, slik som skjedde sist.

Gravide bør absolutt tenke mer på hva de putter i seg, og helsepersonell bør oppdatere seg en smule mer (for å underdrive litt) innen ernæring for gravide og ernæring generelt!