|
Sv: Gå fort ned i vekt
Opprinnelig lagt inn av Melania
Ærlig talt, dette svaret reagerer jeg på! Og jeg må bare innrømme at jeg blir irritert over ditt svar til henne.
Du er i din fulle rett til å bli irritert på mitt svar - og til å gi uttrykk for det ... akkurat som jeg uttrykker min irritasjon over wasabis innlegg.
Jeg synes faktisk det må være lov å etterspørre motivene til folk som kommer hit og anbefaler kost som går på tvers av det vi "tror" på. Jeg har ikke kritisert ditt kosthold, og jeg legger meg ikke opp i hva wasabi måtte velge å spise for egen del. Men jeg reagerer altså når jeg leser kostanbefalinger som ikke hører hjemme på en lavkarbo-site. Hadde hun gitt uttrykk for at hun er her inne for å lære, hadde saken stilt seg litt annerledes. Jeg får inntrykk av at hun er her for å fortelle oss at vi tar feil. Det hører jeg alle andre steder. Her inne skulle jeg ønske jeg slapp å måtte "forsvare" lavkarbo.
Jeg er ellers tilhenger av friske debatter. Det ville sånn sett være fint om den som utfordres selv tok til orde. Debatten blir liksom litt mer "renslig" da.