Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-06, 01:56   #9
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke 5 råvarer/matvarer MÅ du ha på kjøkkenet?

Opprinnelig lagt inn av jankph

Waa...de gelegreiene er det beste jeg får. Liker stort sett alt utenom bryststykket, det blir for tørt for meg. Mykt og saftig liker jeg det, og masse skinn må det ha, så det blir helst lår på meg, og kyllingen er omtrent benløs når jeg har spist den...elsker å tygge bein og få ut all margen...nammm. Den stolte hane er favoritten, deretter Prior, men de kyllinggreiene på Rema er fysj...

Åh jeg misunner deg! Jeg skulle mer enn gjerne likt alt på kyllingen, det hadde blitt lettvindt og økonomisk! Jeg liker faktisk ikke engang skinnet...

Mannen min er helt oppgitt når jeg skal renskjære en hel grillkylling. Jeg skjærer nemlig bare av det på brystet og det andre rene lyse kjøttet jeg finner, alt annet legger jeg vekk til andre/kaster. Mannen min sier det alltid er minst 2/3 spiselig kylling igjen etter at jeg har tatt "mitt".

Det er helst etter mine vegetariske år at jeg er blitt så forferdelig kresen. Nå skjærer jeg tilogmed vekk svor og fettrand på baconet, samt alt det hvite på skinken. Står i evigheter i butikken og sjekker alle skinkepakkene for å finne de reneste, de med minst fett på.

Ja, jeg VET jo at det er sunt og jeg skulle mer enn gjerne spist det, men jeg takler det ikke.
Jeg tilsetter heller ekstra fett i form av smør, rømme, ost osv.