Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-06, 11:57   #17
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Atkins eller Fedon??

ellenmaria: fett i seg selv, spesielt mettet, blokkerer IKKE blodårene, gir IKKE høyt kolesterol og lignende! Det er bare propaganda fra blandt andre Ernæringsrådets side. Det som er farlig er fett og raske karbohydrater SAMMEN! Som feks. pizza, hamburger, pølse i brød, loff med smør osv.

Les denne tråden:

http://forum.lavkarbo.no/showthread....light=innbarka

Der finner du masse linker om emnet.

Jeg følger faktisk lavkarbo med mye fett for HELSENS skyld. Jeg syns det på mange måter er lettere å følge et "vanlig" kosthold ala Grete Roede, men fordi jeg tenker på HELSEN så spiser jeg heller mye fett og lite karbo. Det er det mange blir sjokkert over, for de tror vi lavkarbere kun spiser slik for å gå raskest mulig ned i vekt, men det stemmer jo ikke! Det er for helsens skyld, fordi dette er SUNT, svært sunt.

Iskrem kan du lage selv, smaker like godt som i butikken. Er masse oppskrifter her inne. Nå kan du jo spise kremfløte, vet du.