|
Sv: Atkins eller Fedon??
Opprinnelig lagt inn av jeef-micro
Da bør du kanskje høre med Iset... hun er god på det med feit mat og lite karber, og har MASSE kunnskap
Åh det var snilt sagt. 
Nille vet jo enda mer enn meg da, men nå er hun på ferie visstnok. Men Ellenmaria, om du er mest glad i feit mat så bør du nok heller vurdere Atkins, Ketolysekuren, Skaldeman eller Kwasniewski fremfor Lindberg.
På de to sistnevnte kan du spise enda mer fett enn på Atkins, på Ketolysekuren er du litt friere med tanke på søtstoffer, koffein osv.
Hvis jeg var deg ville jeg satset på å kutte ut poteter, pasta, ris, brød, hvitt mel og sukker og heller spise mye egg, kjøtt, fisk, kylling, fete meieriprodukter og grønnsaker. Men et godt tips er å lese boka til den filosofien du bestemmer deg for (jeg har jo lest alle da hehe). Hvis de har dem på biblioteket så slipper du å ruinere deg på en mengde bøker og kan sette deg ned med alle og lese gjennom dem i fred og ro før du bestemmer deg.
Ellers kan du gå inn på de forskjellige filosofiene her på forumet og lese gjennom reglene og slikt på hver av dem og se hva som passer best for deg.