Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-04, 16:59   #4
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Jeg må inrømme at jeg ikke er flink til å trene,men jeg går en god del og det er bakker der jeg bor,så når jeg skal hjem fra jobb har jeg 25 minutter med oppoverbakker,men til jobb 20 minutter med nedoverbakker.

Går også litt utenom,for jeg er ikke flink med disse treningsoppleggene,de skjærer seg oftest etter en uke.
Er litt nysjerrig på pilates,som enkelte sier er veldig effektivt,får kjøpt video på TV-shop,men er redd det skal gå med det som med trimsykkelen som står i garasjen og diverse andre treningsapparater.
Hvor mange nordmenn har kasta bort penger på ting de ikke bruker????
Men jeg vet at nå som jeg nærmer meg akseptabel vekt må jeg få stramma opp magemuskulaturen,og pilates virker interessant.
Skulle gjerne ha noen synspunkter på det.
Noen med erfaring?
Så for guds skyld gi meg svar.
Er det greit nok til å holde interessen i minst 2 uker????

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat