Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-06, 07:46   #27
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: p-piller og PCOS

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro

Ingen problem I følge legen min (som har en doktorgrad i PCOS) så bør man se på familiemedlemmer for å se om man er i fare for å få PCOS. har fedre/bestefedre mistet håret i ung alder? er det mye overvekt og diabetes type2? i så fall så er det risikofaktorer for at ei jente skal få det...

Min far hadde masse hår helt til siste slutt (men så ble han bare 47 år da), men morfar mistet håret ganske tidlig. Men HELE slekten på farssiden og morssiden min har slitt med overvekt. Nesten ALLE! Og begge besteforeldrene mine hadde diabetes. Så jeg er nok i den arvelig belastede gruppen ja, og bør passe meg ekstra godt. Desverre måtte jeg bare få den helsikes spiseforstyrrelsen, og har jo dermed slitt voldsomt med vekt og slikt selv, og all den dårlige maten har jo gjort sitt.