Tråd: jeg ble deppa
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-06, 10:36   #18
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: jeg ble deppa

Opprinnelig lagt inn av Snøhvit

Takk for deres svar
Jeg følger ketolyse som sagt og tror ikke at jeg spiser altfor lite fett...det har jeg skrevet var maten min for fredag,pleier å variere m egg og bacon valnøtter etc men sånn skal se ut en dag på ketolyse... prøvde å spise mer fett men jeg ble dårlig
Jeg trener 3 -4 ggn Power Plate i uken, og går ofte lange turer... kanskje må bytte på lindberg istedenfor...

Du har jo gått ned mer enn mange andre her, nemlig 3 kg på 3 uker. Det er ingenting annet enn BRA! Spesielt når du ikke skal ned mer enn 10-15 kg, da går det mye tregere enn om du skulle ned 50.
Det er dette som alltid får folk til å slutte med gode vaner - VEKTA! Slutt å være så fordømt opphengt i den dumme vekta, den viser bare hva du har i kroppen din av organer, vann, muskler, fett osv. Ikke rent fett!
Du sier jo du trener mye, er du klar over at muskler veier mye mer enn fett og at du sannsynligvis holder på å bygge opp endel muskler??

Slutt å vei deg, iallefall ikke vei deg mer enn 1 gang i uka, helst sjeldnere. Bruk feks. målebånd om du vil ha konkrete resultater å følge med på. Mye mer motiverende, og viser sannheten - noe vekten IKKE GJØR!

Hadde folk sluttet å være opphengt i den falske badevekta, hadde nok mange færre sprukket på diverse dietter.