|
Sv: jeg ble deppa
tre kg på tre uker er jo optimalt. man bør jo ikke gå ned for fort heller, for da greier ikke kroppen å henge med... Men du spiser jo så å si ikke fett... Jeg er like ille som deg med fettet. jeg spiser så å si ikke fett. blir kvalm om maten er for fet, og blir kvalm om det er for mye kjøtt...
Nå vet jeg ikke hva det er med fettet du reagere på da, men i mange tilfeller er det mulig å "kamuflere" fettet bra... feks lag deg smoothie, og putt oppi MCT-olje Du finner mange gode oppskrifter her inne på oppskriftsforumet, du kan jo lage eggerøre og steke i smør osv...
Men som sagt så skjønner jeg frustrasjonen din, jeg er i samme situasjon selv, er ikke flink til å spise fett, og blir frustrert over vektplatå...
men du skal være fornøyd med et vekttap på en kg pr uke. viss du er som de fleste andre her inne, så har du brukt lang tid på å få på deg kg'ene, og da er det jo lurt å bruke litt tid på å få de av også...
og dersom du går ned ca 1 kg pr uke, så er det mer sansynlig at de kg blir værende av også... går du for fort ned så går du i den klassiske jojo-fella
Vær stolt av prestasjonene dine du, og fortsett slik

|