Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-06, 00:12   #9
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Gå fort ned i vekt

Jeef: det spørs jo hvilken filosofi vi ser det ut fra. Dag Viljen Polezsynski, som jo følger et kosthold ala Kwasniewski, og Skaldeman samt andre som følger disse filosofiene sier man ikke trenger å spise mer enn 2-3 måltider daglig, forbrenningen er like bra, om ikke bedre, enn om man spiser 4-6 små karborike måltider som feks. på Grete Roede.
Så det har ikke noe med forbrenningen å gjøre, det kommer an på hvilken filosofi man følger - hvilken mat man spiser.

Jeg merket det jo selv på Skaldeman-kostholdet i januar/februar i år, da jeg aldri var sulten omtrent. Spiste 2-3 måltider daglig, orket ikke mer, og hadde MASSE energi og raste ned i vekt.

På Lindberg, som jo du følger (om jeg ikke tar helt feil), spiser man mer karbo og mindre fett enn på de overnevnte filosofiene og da bør man jo spise litt mindre og oftere.

INGEN sier at trening ikke er bra, men man er ikke NØDT til å trene for å gå ned i vekt, det er en forskjell der.