|
Sv: Sukkerfritt men fullt av karbo!! :o
Oy sann, så hyggelig dette utviklet seg da. Selv om det er litt tvil om saker og ting. Jeg skal i hvert fall se om jeg finner flere slike poser, de lå nemlig i en utsalgskurv, og har aldri sett de noen andre steder enn i denne ene butikken. Hamstre, hamstre, og bare spise en pose hver lørdag
Jeg tåler godt maltitol og andre søtningsmidler også, men begrenser meg jo allikevel, for sundt er det jo ikke akkurat.
Tror ikke det utløser noe søtsug hos meg. Litt vanskelig å si akkurat nå, for jeg er på pepsi-max-og-slikt-avvenning. Følte meg ganske dårlig og rett og slett litt gal før jeg kastet meg over denne posen.
Har også hatt hodepine både før og etter dette "stuntet".
Det hører også med til historien at jeg koser meg med mitt 2. glass med pepsi-max for denne kvelden akkurat nå. Føler meg ikke så dårlig lenger, og det er jo en nedtrapping jeg holder på med, tydeligvis ikke lurt å bråstoppe
Og hvis noen lurer på om det virkelig kan være tilfelle at jeg blir dårlig uten maxen min , så har jeg opplevd det før når jeg har prøvd å slutte.
Tar det i hvert fall som et tegn på at det er blitt en usunn vane!
|