Vis enkelt innlegg
Gammel 27-09-04, 18:43   #7
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Hei!

Bare stol på deg selv. Metthetsfølelsen kommer etterhvert og du lærer deg å føle på den og stoppe å spise i rett tid, altså det som er riktig og rett tid for deg å stoppe. Du trener deg opp til å kjenne på den dess lengre du går på lavkarbodiett.

Selv så spiser jeg ganske mye nå som jeg er ute av ketose. Men etter noen dager, når kroppen begynner å brenne mer fett og magesekken blir mindre, så blir du mere mett til hvert måltid og det blir helt umulig å ikke spise mindre enn i begynnelsen av dietten.

Bare spis så mye egg du vil, du kan ikke overspise uansett fordi du blir mett. Må også nevne at egg er den mest komplette matvaren vi har og noe av det sunneste du kan spise. Så ikke spis egg med måte.

Jeg kan også nevne at du ikke overspiser på lavkarbo, ihvertfall på Atkins så må du spise så mye du vil i begynnelsen fordi metthetsfølelsen begrenser seg selv. Ellers så kommer du til å få mindre lyst på snop etterhvert. Skjer ikke det så kan du ta tilskudd av Krom.

Ett enkelt forslag til dressing til salat kan være extra virgin olivenolje/rapsolje e.l. Det smaker godt til.