Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-06, 16:28   #1
Ariel
Juniormedlem

Ariel sin avatar

Medlem siden: May 2006
Ariel er på en erverdig vei
Unhappy

Føler jeg er inne i en vond sirkel

Har gått på lavkarbo siden jul. Har og er veldig fornøyd med resultat og måten jeg spiser på. Har alltid tidligere vært en lavkalori tilhenger. Har aldri vært overvektig men noe kraftig i perioder tidligere. Er nok veldig opptatt av kropp og utseende og henger meg veldig opp i "litt for mye på kroppen". Jeg er 1.78 og veier 64-65 kilo så jeg er egentlig veldig fornøyd og aldri hatt så stor fremgang i muskelmasse som nå på lavkarbo. Problemet er at jeg fremdeles har nærmest tvangs tanker om å legge på meg. Jeg føler at jeg fort legger på meg hvis jeg overstiger 20 karbs og dette medfører at jeg nok er inn og ut av ketose. Trener i tillegg mye og burde vel egentlig hatt høyere karb inntak men tør liksom ikke å øke. Er jeg bare vanskelig eller er det et reelt problem som flere har eller har hatt? Har hatt samme vekt nå i 2 mnd ca. Vil ikke nødvendigvis noe mer ned men heller ikke opp! Har vanskeligheter med kontollert stige opp med 5 karbs pr uke, pga hektisk jobb sit. Noen gode idder eller noen som kan gi meg et spark bak.. . God helg til alle!

Ariel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat