Tråd: Ned i vekt
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-06, 14:36   #13
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Amk

Og det skjønner jeg godt. Men når jeg prøver å komme frem til noe, vil dere liksom ikke høre. Jeg vet at den måten jeg velger å gå ned på nå er kanskje litt.. Vel. Kjapp måte. Jeg vet hva jeg snakker om og jeg gikk faktisk ned i vekt, fikk mer muskler og ble i veldig god form. Jeg gikk heller ikke opp i vekt etterpå. Dette var for 2 år siden. Men i år gikk jeg opp, men det er ikke så veldig rart, uten å gå i detaljer. Jeg vil prøve igjen.. Men dere sier jo bare det er tull og at jeg burde gjøre ditt og datt. Skjønner dere prøver å hjelpe. Det setter jeg pris på. Skal ikke snakkes så mye mer om hvordan jeg går ned i vekt. Skal heller stille andre spørsmål her inne Håper dere når deres når målene deres og lykke til!

Vi brenner sånn for vår greie her inne at vi kanskje prøver å konvertere deg uten at du har "bedt" om det - bare godt ment, men ser at det kan bli frustrerende for deg når det ikke var det du spurte om. Jeg leste en artikkel i et ukeblad om en jente som to ganger to uker i året gjorde omtrendt som du beskriver, og hun gikk ned ca 5 kilo i snitt på de to ukene. Hun gjorde dette bevisst, og gikk opp igjen de 5 kilo mellom hver gang. Brukte det som en slagt reguleringsgreie når hun hadde gått opp igjen eller begynte å føle seg utilpass.

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat