Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-06, 17:31   #19
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva skal spises før en heftig kraftprøve?

Jeg er helt enig med themonk, etter lengre tid på lavkarbo har det ingen hensikt å karbe opp før en trening. Dette har jo litt med hva kroppen er vant til å forbrenne på trening.
I konkuranse kan det være en fordel å kjøre på med noen langsomme karbohydrater som havregryn eller peanøtter. Jeg leste i ''Bedre uten brød'' at en som fulgte lavkarboprinsippet klarte en 16. plass i sin klasse på Birkebeinerrittet. Dette er utrolig sterkt når vi vet at det er ca 1500 deltakere i hver klasse. Han spiste mye langsomme karbohydrater dagen før og så på rittdagen fulgte han vanlig lavkarboopplegg igjen. Dette har jeg også tenkt å prøve på i ett ritt i år.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat