Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-06, 04:02   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tabbe av Christian Drevon

Som DJ sier her, så er det aller mest graverende at Drevon åpenbart ikke vet forskjell på kotose og ketoacidose. En man som uttaler seg så bastant om lavkarbo kosthold burde ha de mest grunnleggende kunnskaper før han uttaler seg. Men å uttale seg mot bedre vitende er dessverre noe denne herren har drevet med i mange år og kommer til å fortsette med. Alle negative kommentarer om dette som sendes inn til VG eller slankeklubben blir ikke trykket. Gang på gang har jeg mailet og sendt svar på innlegg, og EN eneste gang har de svart. Da var det journalisten selv som svarte (alt er postet her i forumet).

Jeg gidder ikke bruke tid og energi på Drevon og hans like lenger !