Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-06, 10:43   #47
Streken
Nytt Medlem

Streken sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Alder: 46
Streken er på en erverdig vei

Sv: Hvor mange kalorier får du i deg?

Legen min har tatt endel prøver nå som er sendt til sykehuset, har ikke fått svar enda. Men legen mistenker ulcerøs kolitt eller hva det heter, eller så trodde hun også det kunne være allergier. For meg så spiller det ingen rolle hva det er, bare de finner ut av det. Slik at jeg med ernæringsfysiologen min kan planlegge og finne ut av hva jeg kan spise. Er så utrolig kjipt nå på sommeren også, det er jo så myegodt å spise. Ikke minst is! Jeg elsker is. Spesielt yoghurt-isen på 7eleven fra Honey Hill Farms. Og grilling! Mmmmmm.

Har forresten merket at melketing og egg i mat gjør at jeg blir dårlig, samt hvitt mel da jeg blir dårlig av bakevarer og loff osv. Dette blir jo stusselig, for jeg er vegetarianer fra før. Fugl og fisk spiser jeg men ikke rødt kjøtt. Men i det siste har jeg jo blitt dårlig av alt, så tør jo ikke ta sjansen. Blir så handikappet når man skal noe, bare doflying hele tiden og smerter i magen.

Men jeg spiser saft is, det går geit. Så får litt sommerfølelse da

Er forretsten allergiker, så jeg håper da virkelig at det bare er dette som gjør det. Et eller annet slags kryssallergi reaksjon eller noe. for har lest om ulcerøs kolitt, og det er ikke særlig kult å ha

Streken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Anti Karbo Svar med sitat