Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-04, 14:57   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg fant vanilje ekstrakt på Middelthons på Tasta. (Forbi Reinskau gatekjøkken, rett frem og følg skilt). Usaltet smør har alle kolonialer som Rimi/Rema/Prix etc. Det er meierismør. Man skal ikke bruke margarin på Atkins. Når det gjelder kakao vet jeg ikke hva den vanlig inneholder. Har ikke en eneste pakke vanlig i huset og det står ikkeno i Matvaretabellen heller. Kakao består som regel av presset kakaomasse av kakaobønner, men siden den jeg har er 99%, regner jeg med at det må finnes bindemiddel eller konserveringsmidler i dem også....... Det er jo uansett ikke store mengder det er snakk om. 2 ss delt på 12 stykker.....