Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-06, 15:39   #14
Merete A
Medlem

Merete A sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 62
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

Jeg har hatt min hittil dårligste uke siden jeg begynte å loggføre skrittene systematisk ved påsketider

Ukemålet mitt var 77 000 skritt, og jeg greide "bare" 64 277. Det er et snitt på 9 182 - i stedet for 11 000 som var målet.

Men tross alt: 64 277 skritt er bedre enn ingen skritt! Og hele 64 277 skritt nærmere målet! Sånn tålelig fornøyd kan jeg jo likevel være, da

Full skjerpings denne uka. Mål: 87 500 (snitt på 12 500 om dagen). God start i dag: 13 277 allerede, og dagen er langt fra over!

Jeg har valgt å regne uker med snitt pr dag i stedet for å bli opphengt i at jeg MÅ klare så så mange hver dag. Noen dager passer det rett og slett ikke inn i skjemaet å gå to timer. Andre dager passer det å gå tre. Tror også kroppen min setter pris på noen rolige dager innimellom. Og det er jo det daglige velværet på kort sikt pluss de gode resultatene på lang sikt jeg er ute etter. Og hittil ser det jo riktig lovende ut!

God skritt-uke, folkens!