Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-06, 11:20   #13
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Skritt for skritt, dag for dag, uke for uke!

Det blir en litt sånn halvveis rapportering fra meg denne uka, siden jeg kjøpte telleren mandag kveld og glemte den hjemme en dag...
Og i går var det lite skritt-aktivitet, men desto mer svømmetak aktivitet. Venter i spenning på at noen utvikler en vantett "svømmeteller"!

Men på de dagene jeg har målt har alle vært over 10 000 skrtitt, to av de over 11 000 faktisk. Nå har jeg gått middels mye i forhold til det jeg pleier å gjøre denne uka, men jeg ligger nok i overkant av 6500-7500 på vanlige til dårlige dager også. Noe som overrasker meg kraftig etter forrige skritt-telling jeg foretok med den gamle telleren..

Jeg merker at tellinga gjør at det er mosommere å gå enn det var før. Det er liksom mer poeng med det. Er det forresten noen som veit om den registrerer bevegelse når man sykler? Kanskje evt ikke beste stedet å ha den plassert på BH'n da? (jeg følger det plasseringsrådet og det er genialt! )

Alt i alt meget fornøyd med resultatet!