Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-06, 09:44   #4
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Atkins og undervektig

Jeg spiste mye den samme maten som HP en lang periode når han gikk på atkins, men jeg ble dårlig når jeg kom i ketose. Kroppen min trivdes godt i grenseland til ketose en lang stund, fordi jeg hadde spist så dårlig før den tid (perioder på vegansk mat og nesten bare frukt osv... mye/mest/bare karber...), så det tok litt tid før kroppen begynte å takle mer karber. Nå kan jeg spise en god del mer karber. Men så lenge en ikke kjenner ubehag ved inntak av karber, så vil jeg ikke anbefale akkurat det. Vedlikeholdsfasen er absolutt det beste valget. Det viktigste er å få i seg nok olje og proteiner og langsomme karber.

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat