Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-04, 15:06   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Gratulerer med sin lille whoosh !!

Opprinnelig lagt inn av dingpot

Gjør jeg noe fryktelig galt nå?? Vær obs på at jeg ikke følger ren atkins, men en noe selvkomponert SB, Lindberg, atkins litt av hver opplegg.

Der veldig vanskelig å gi deg råd og svare på om du gjør noe feil når du blander 3 opplegg. Atkins er lav karbo/høy fett (70-75 fett, 20-25 protein og 5 karbo), South Beach er lav karbo/lav fett og Lindberg er noe midt i mellom. Etter fase 1-2 jevner utlikhetene seg ut etterhvert - det er riktig, men foreløpig går det ikke an å sette finger'n på noe å si at DET er feil og DET er riktig. Atkins funker slik det gjør på grunn av SIN kombinasjonen av fett/protein og karber, og det samme gjør SB på SIN kombinasjon. Lindberg funker pga av SIN kombinasjon.

Jeg syns ikke det er særlig lurt å blande de forskjellige (de er en årsak til at de er satt opp slik de er), men så lenge du gjør det på en klok måte og om du oppnår bra resultater er det beste at du finner noe som funker for deg. Uansett er det viktigste å kutte ned på de dårlige karbene og få i seg nok næring til hode, kropp og muskler !!

Lykke til videre !