Så bra dingpot, det er jo så morro når det endelig skjer noe etter litt stillstand. Jeg vil ikke svare på alt du spør om, da jeg føler det er andre som kan svare mer sikkert enn meg på noe av det. Men jeg kan godt si noe om forholdet mellom fett og proteiner. Fettet tenker jeg minst på, for det kommer av seg selv, og slik som jeg tenker kan ikke det bli feil. Jeg vil ligge så lavt som mulig på karbohydrater, men ikke under 20 gram. Forrige uke hadde jeg 29 gram i gjennomsnitt pr dag. Protein vil jeg ha ca 1 1/2 gang kroppsvekten. Forrige uke hadde jeg 142 gram i gjennomsnitt pr dag. Da blir det uten at jeg har tatt hensyn til fettet 158 gram fett i gjennomsnitt den uka. Dette er helt fint for meg, så lenge karbohydrater og proteiner ligger slik det skal, da må jo bare resten bli fett!? Litt enklere forklart, så er min filosofi: - spis så lite karbohydrater som mulig - få i meg nok proteiner - få i meg nok kalorier - få i meg riktig type fett Dette er gjennomsnittet mitt fra forrige uke: Average Calories sourcegramscals%totalTotal: 2106 Fat:158 1421 68% Sat:14 128 6% Poly:7 67 3% Mono:38 342 16% Carbs:29 97 5% Fiber:4 0 0% Protein:142 568 27% Alcohol:0 0 0% Håper du ble litt klokere av dette