Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-06, 18:23   #31
Boxie
Medlem

Medlem siden: Apr 2006
Alder: 55
Boxie er ny på veien

Sv: Natural Hormonal Enhancement

Opprinnelig lagt inn av Kristian

Sånn har jeg det også.
Jeg tror du Boxie hadde følt deg mett på lavkarbodiett.

Kanskje det? Det vet jeg jo ikke for i barndommen spiste jeg vanlig husmannskost, som er mager, men ganske høyglykemisk.

I vår prøvde jeg ketose i 6 uker tilsammen. Det funka ikke for meg. Slik som det per i dag ikke funker for Sjokomoms. Hun skriver at hun overspiser når hun er i ketose og at hun også legger på seg. Da virker det ikke som hun heller har metthetsfølelse? Men dette vet jo hun bedre enn meg, jeg kommer med påstander ut fra tråden her uten å ha snakket med henne først.

Da jeg prøvde ketose spiste jeg det jeg fikk anbefalt fra Lindbergklinikken. Da glykogenlagrene ble tomme ble jeg bare mer og mer utmattet. Jeg var i ketose, men hadde ingen fettforbrenning. Og jeg la på meg siden jeg spiste mer. Siden jeg ikke tilførte tilstrekkelig karbo som kroppen fikk forbrenne, jeg trente hardt, og kroppen ikke ville forbrenne fett så fikk jo ikke kroppen næring. Til slutt kollapset jeg og måtte ta karbo inn i kostholdet igjen. Jeg gjorde sikkert noe feil, men jeg fulgte den henvisningene jeg hadde fått fra klinikken.

Jeg aner ikke hvilken metabolsk type jeg er. Hvordan finner man ut det?

Boxie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Overtrent sliter på søken etter balanse Svar med sitat