Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-06, 17:07   #30
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Natural Hormonal Enhancement

Opprinnelig lagt inn av themonk

Jeg skjønner. Jeg har nok litt manglende metthetsfølelse selv. For min del holder det ikke å spise lavglykemisk. Jeg må spise veldig lavkarbo. Da fungerer metthetsfølelsen bedre. Og det tok lang tid å venne seg til.

Kanskje du er en kroppstype som passer til å spise en mer strikt diett med enda mindre karbohydrater og enda mer fett? Har du sjekket metabolsk type? Jeg har ikke alle fall aldri hørt om noen som har "defekt metthetsfølelse". Denne følelsen er hormonelt styrt, og kan som regel holdes i sjakk. Dette er vanskeligere for noen. For meg holder det å spise én liten pepperkake, så er overspisinga i gang.

Sånn har jeg det også.
Jeg tror du Boxie hadde følt deg mett på lavkarbodiett.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat