Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-06, 17:22   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Eat International

Opprinnelig lagt inn av Karin

Hmm . . . har hørt om denne oppkarbingen. En i koret mente det var Atkins, jeg sa det var det aldeles ikke. Men det var da litt fristende??? Funker det, eller?? Noen erfaringer?

Det kan godt hende det funker for deg Karin. Det har absolutt ikke noe med Atkins å gjøre, det er nå sikkert - men det er mange som prøver det allikevel. Med vekslende resultat. For meg funker det IKKE. For meg betyr det et par kilo i pluss som jeg trenger 2-3 mnd på å bli kvitt.

Det er jo vitkig at oppkarbingen blir gjort skikkelig og da. Det er ikke likegyldig hva slags karber man spiser. Det går ikke på "snopedag" eller "planlagt sprekk" med is, cola og chips - og annet snop. Det betyr et karborikt/stivelserikt måltid med pasta, poteter eller ris, sammen med fettfattige proteiner. Dess mer karber i denne forman man inntar dess mindre fett. Det er viktig å huske på. Ellers går det rett i lagring ! Det anbefales også at man inntar dette som siste måltid før man legger seg, slik at en slipper virkningen av blodsukkersvingningen som følger.

Det finnes utfyllende beskrivelser et eller annet sted her på forumet.

Men jeg skulle gjerne likt å vite om oppkarbing ER en del av EAT eller om det er jeg (og andre) som blander her !