Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-06, 13:21   #26
Boxie
Medlem

Medlem siden: Apr 2006
Alder: 55
Boxie er ny på veien

Sv: Natural Hormonal Enhancement

[quote=SjokoMons]

Opprinnelig lagt inn av Boxie

Faktisk så har mange på lavkarbo problemer med å spise nok!!!!! Kan du begripe.....? quote]
Ja dette har jeg lurt på hvordan er mulig!!!??? Skjønner ikke hvordan de klarer å holde seg til så lite mat, for for meg er det jo lite i forhold til hva jeg er vandt til å trøkke innpå!

Jeg skriver dagbok for alt jeg har i meg, men er ikke på internett hver dag så jeg ga opp å skrive det inn her... men kansje jeg skal prøve etter ferien for i ferien har jeg ikke tilgang på data...

Du kan jo skrive inn en gjennomsnittlig dag slik at noen her får sett på det?

Kanskje en diett der du får tilsendt porsjonsmat hadde vært tingen for deg? Tror Eurodiett er noe slikt. Men det koster jo da.......

Uansett så må bare slike som oss innfinne oss med at vi ikke kan trøkke innpå. Det blir kalorier av mange kilo tunfisk også for å sette det på spissen, selv hvor sunt det er

Vil det hjelpe at du skriver opp hva du skal spise dagen etter? Og selvfølgelig ikke ha mat som du sprekker på i hus? Jeg har ikke hatt is i fryseren på aldri så mange år.... Det går ikke. Borte vekk er den! Jeg kan også spise en halv kg karbonadedeig i en gang dersom jeg steker den opp. Men jeg har begynt med å steke opp masse og fryse det i porsjonspakker med en gang. Da går det greittå ta opp en og en på 100 gram.

Du bør ikke spise mer enn 100 -150 gram kylling, kjøtt eller fisk i ett måltid. Dersom du ikke trener fitness liksom. Jeg vet ikke hvor mye fett du skal ha. Men smør med ostehøvel høres i hvertfall nok ut? 10 oliven eller en halv avokado til hvert måltid er også ok tror jeg. Grønnsaker med lite karbo kan du vel spise det du lyster av. Trøkke innpå som vi sier.....

Så får du heller komme sterkere tilbake etter ferien og få fiksa et opplegg?

Boxie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Overtrent sliter på søken etter balanse Svar med sitat