Jeg har prøvd en oppcarbing kveld for å se hvordan dette vil påvirke kroppen min,kan jo hende dette er hva den trenger Da blir jeg i såfall glad! Jeg våknet opp og følte meg ikke sulten, hadde heller ikke noe sug etter noe. Har ikke sjekket om jeg er i ketosen men det kjennes sånn ut i munnen assa! Så jeg får se hvordan det går vider utover i uka, om kroppen liker det jeg har gjort eller ikke.. Eneste jeg stusser lit på er at nå har jeg fått blødninger i gjen men det kan oxo komme av at jeg var et halvt døgn for sen med å ta p-pilla mi. Jeg er veldig følsom på det pungtet! Når jeg er ferdig med dette brette slutter jeg på dem og ser hvordan den liker det Har prøvd det før, da virket det ikke men så gikk jeg ikke på lavcarbo heller dengangen. Vil dere ambefale meg å ha 2 oppcarbing dager eller 1 i uka i første omgang? er så redd for å falle uttpå i gjen. Det er jo regne dopp midelet for meg og jeg klarer enda ikke stole helt på meg selv når det angår mat(ekstrem overspiser/bulemiker). Jeg har gått på ketolysekuren nå siden påske og trur jeg har holdt meg i ketose hele tiden, men har overspist en del på lovlig mat(og kansje vert litt for streng på carbs)! Nå har jeg gått over på å ha i meg rikelig med grønnsaker og salat ttil hvert måltid ca 150-200g. Får kasje i meg for mye proteiner i løpet av dagen jeg ligger på ca 2,5 per kilo kroppsvekt. Fett vet jeg at jeg er flink med. Så det er vel kasje ikke rart jeg har gått opp i vekt igjen. Jeg vet at jeg gjør feil ved å spise så mye proteiner og jeg jobber med å få det ned. Men jeg har altid spist mye så det må trappes ned siden magesekken er vandt til å få store mengder, ellers blir jeg jo bare sulten igjen med en gang...ikke sant