Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-04, 09:24   #13
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe

Jeg tar aldri telefonen hvis ikke nummeret vises. Hvis de som ringer ikke vil vise nummeret sitt så har de som regel noe å skjule, altså noe å selge . Så det beste er nok å ikke ta telefonen.

Hva med når en har venner med skjulte nummer. Og når min kones sjef ringer fra skjult nummer. Heldig du som slipper å svare de med hemmelig nummer.

Jeg missforsto HP litt. Vi er nemmelig ofte utsatt for at selgerne ringer mange samtidig og så svarer de bare en. Ganske irriterende når løper fra kjelleren, dusjen eller kanskje ligger å sover etter nattevakten.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat