Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-06, 14:48   #4
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: akutt: hva er symptomene på matforgiftning?

vi hadde en lunsj rett før vi dro ut til flyplassen på mandag. jeg synes omeletten smakte veldig rart og spiste den ikke opp. jeg har spist veldig mange omeletter på denne turen. og denne her smakte akkurat som om de hadde brukt en annen ost som hadde litt mugg i seg. og jeg var kvalmen og migrene hele veien hjem. etter jeg spydde på flyet så ble jeg litt bedre. men hver dag har jeg vært veldig kvalmen og migrene. og idag skulle jeg ta sol. når det var 5 min igjen. så følte jeg at jeg måtte spy, men det kom ikke ut den enden. jeg bæsja 15 ganger på¨ca 10 min. og dte var kjempe vondt. i magen ikke tarmen. nå drikker jeg cl. og magen har roa seg litt. men det er nok ikke mer igjen der nå..

kan det være matforgiftning eller noe annet?

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat