Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-06, 13:13   #13
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Verdens feiteste mann

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Livet består av valg. Jeg er sikker på at alle fedmeopererte får kostholdsveiledning i etterkant av operasjonen. Men ikke alle velger å følge de rådene. Jeg har sett mange slike tv-program og her har svært mange falt tilbake til gamle synder. Overvekta sitter i hodet og i gamle spisevaner. Noen tar ikke advarsler og gode råd til etterretning, men da har de kun seg sjøl å skylde på dersom de igjen begynner å legge på seg eller blir sjuke av feilernæring.

Det er lett å falle tilbake til gamle synder men jeg ville da ikke latt meg avbilde med brus og potetgull i hendene. Det må jo være uvitenhet at han lar seg avbilde sånn.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat