Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-06, 23:24   #1
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Opplyst næringsinnhold

Når næringsinnhold er opplyst pr 100 gram, som det egentlig alltid bør være på matvarene, skal ikke da summen av pretein, fett og karbohydrater alltid være 100 %. Det finnes jo ikke flere matgrupper, så derfor har jeg forstått det slik at hvis ikke summen blir 100 %, så er det noe muffens

I dag har jeg spist mør-pølse med dette næringsinnholdet:

25 g protein, 37 g fett og 1,5 g karbohydrater

Dette er jo bare 63,5, så hva er resten!?
Har noen noen tanker om dette, eller vet noe som jeg ikke vet

Var forøvrig ikke særlig redd for å sspise mørpølse, for jeg har spist det mange ganger før, men da fra fabrikant med 100 % pålitelig innholdsfortegnelse. (Regner jeg med i hvert fall )

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat